Skip to main content

POHODO

Pohodo uľahčuje porovnávanie, výber a nákup nábytku, dekorácií a bytových doplnkov. Združuje ponuky e-shopov, prehľadne ich kategorizuje a umožňuje špecifikovať výber pomocou rôznych filtrov. Je tiež miestom inšpirácie a sprievodcom najnovšími trendmi.

Dôležité čísla

Nový projekt nám otvára atraktívne príležitosti v segmente bývania, ktorý medziročne celosvetovo rastie. Pred sebou máme množstvo práce a takúto štartovaciu čiaru:

  • Akvizícia projektu v marci 2023

  • Viac ako 250 partnerov

  • 30-tisícová komunita na sociálnych sieťach

Pracujeme na vylepšení produktu, naštartovaní jeho rastu a plánujeme zahraničnú expanziu. Prečítaj si o tom v článku na blogu.

Prečítať článok

Chceš sa dozvedieť viac o tom, ako funguje projekt Pohodo? Vypočuj si epizódu Hyperia podcastu s business ownerom projektu Patrikom Melicheríkom:

Vypočuť

Význam projektu

Chceme, aby bolo Pohodo miestom, kde spotrebiteľ nájde všetko pre svoju vysnívanú domácnosť
a kde e-shopy nájdu a oslovia nových zákazníkov z cieľovej skupiny.

null

Jednoduché a rýchle vyhľadávanie

Používateľ sa vie pomocou kategórií a filtrov ľahko orientovať v ponuke stotisícov produktov zo stoviek e-shopov. S prehľadom nájde ten pravý do svojej domácnosti, čo mu v neposlednom rade šetrí čas.

null

Ukladanie obľúbených produktov

Vytúžené produkty na jednom mieste, kedykoľvek na jedno kliknutie či dotyk obrazovky. Moje Pohodo ukladá používateľovi všetky jeho obľúbené produkty. Zákazník sa k nim môže jednoducho vrátiť, čo mu uľahčuje proces nákupu.

null

Sprievodca svetom bývania a dizajnu

Cez články na blogu sa návštevníci inšpirujú najnovšími trendmi aj nestarnúcou klasikou. Na Pohodo nájdu praktické rady napríklad k rekonštrukcii, ale aj odpovede na to, ako si zariadiť bývanie.

null

Presné cielenie pre e-shopy

Práca s dátovou analytikou nám umožňuje zasiahnuť relevantnú cieľovú skupinu. V budúcnosti plánujeme vďaka integrovanej umelej inteligencii priniesť ešte väčšie možnosti pre e-shopy, aby mohli efektívnejšie osloviť svojich zákazníkov.

Význam projektu

Chceme, aby bolo Pohodo miestom, kde spotrebiteľ nájde všetko pre svoju vysnívanú domácnosť a kde e-shopy nájdu a oslovia nových zákazníkov z cieľovej skupiny.

Jednoduché a rýchle vyhľadávanie

Používateľ sa vie pomocou kategórií a filtrov ľahko orientovať v ponuke stotisícov produktov zo stoviek e-shopov. S prehľadom nájde ten pravý do svojej domácnosti, čo mu v neposlednom rade šetrí čas.

Ukladanie obľúbených produktov

Vytúžené produkty na jednom mieste, kedykoľvek na jedno kliknutie či dotyk obrazovky. Moje Pohodo ukladá používateľovi všetky jeho obľúbené produkty. Zákazník sa k nim môže jednoducho vrátiť, čo mu uľahčuje proces nákupu.

Sprievodca svetom bývania a dizajnu

Cez články na blogu sa návštevníci inšpirujú najnovšími trendmi aj nestarnúcou klasikou. Na Pohodo nájdu praktické rady napríklad k rekonštrukcii, ale aj odpovede na to, ako si zariadiť bývanie.

Presné cielenie pre e-shopy

Práca s dátovou analytikou nám umožňuje zasiahnuť relevantnú cieľovú skupinu. V budúcnosti plánujeme vďaka integrovanej umelej inteligencii priniesť ešte väčšie možnosti pre e-shopy, aby mohli efektívnejšie osloviť svojich zákazníkov.

Na vývoj, riadenie a optimalizáciu používame nasledovné technológie