Pre používateľa skvelou pomocou pri nakupovaní a pre partnera užitočný marketingový nástroj. Zoznámte sa s Kimbinom – trhoviskom zaujímavých ponúk z letákov a online obchodov.
KIMBINO
Dôležité čísla
Z úspešného fungovania projektu máme nesmiernu radosť. O tom, že je to naozaj tak, svedčia tieto dáta.
-
50 miliónov návštev mesačne
-
40 krajín po celom svete
-
Viac ako 30 partnerov
-
Vznik a neustály vývoj od roku 2018
Chceš sa dozvedieť viac o tom, ako funguje projekt Kimbino? Vypočuj si epizódu Hyperia podcastu s business ownerkou projektu Radkou Kalafutovou:
Význam projektu
Kimbino nie je len ekologickejším variantom klasických letákov.
Prezeranie produktov v digitálnej podobe toho prináša oveľa viac.
Úspora času a peňazí
Používateľ si vie naprieč všetkými dostupnými letákmi a online výbermi vyhľadať produkty, ktoré ho zaujímajú vo výhodnej cene kedykoľvek potrebuje. Obchodný reťazec zas ušetrí na tlači a distribúcii papierových letákov.
Presné cielenie
Do e-mailu prichádzajú len ponuky, ktoré ľudí zaujímajú. Partneri tak majú istotu, že ich výber zasiahne relevantnú cieľovku.
Široký výber obchodov
Na Kimbine si každý nájde, čo hľadá. Od potravín a drogérie až po elektroniku. Obchodníci z rôznych segmentov navyše získavajú skvelú marketingovú príležitosť.
Vernostné karty
Do aplikácie si môžu používatelia nahrať svoje vernostné karty, ktoré potom nemusia nosiť v peňaženke, ale vždy ich nájdu na jednom mieste.
Význam projektu
Kimbino nie je len ekologickejším variantom klasických letákov. Prezeranie produktov v digitálnej podobe toho prináša oveľa viac.
Úspora peňazí
Používateľ si vyberá zo zľavnených produktov, ktoré si následne v appke hodí do nákupného zoznamu. Reťazec zas ušetrí na tlači a distribúcii papierových letákov.
Presné cielenie
Do e-mailu prichádzajú len ponuky, ktoré ľudí zaujímajú. Partneri tak majú istotu, že ich výber zasiahne relevantnú cieľovku.
Široký výber obchodov
Na Kimbino si každý nájde, čo hľadá. Od potravín a drogérie až po elektroniku. Obchodníci z rôznych segmentov navyše získavajú skvelú marketingovú príležitosť.
Vernostné programy
V aplikácii sa nachádzajú aj vernostné programy. Používateľ si tak produkt nielen nájde, ale pri pokladni rovno využije svoje vernostné výhody.