Skip to main content

KIMBINO

Pre používateľa skvelou pomocou pri nakupovaní a pre partnera užitočný marketingový nástroj. Zoznámte sa s Kimbinom – trhoviskom zaujímavých ponúk z letákov a online obchodov.

Dôležité čísla

Z úspešného fungovania projektu máme nesmiernu radosť. O tom, že je to naozaj tak, svedčia tieto dáta.

  • 50 miliónov návštev mesačne

  • 40 krajín po celom svete

  • Viac ako 30 partnerov

  • Vznik a neustály vývoj od roku 2018

Chceš sa dozvedieť viac o tom, ako funguje projekt Kimbino? Vypočuj si epizódu Hyperia podcastu s business ownerkou projektu Radkou Kalafutovou:

Vypočuť

Význam projektu

Kimbino nie je len ekologickejším variantom klasických letákov.
Prezeranie produktov v digitálnej podobe toho prináša oveľa viac.

null

Úspora času a peňazí

Používateľ si vie naprieč všetkými dostupnými letákmi a online výbermi vyhľadať produkty, ktoré ho zaujímajú vo výhodnej cene kedykoľvek potrebuje. Obchodný reťazec zas ušetrí na tlači a distribúcii papierových letákov.

null

Presné cielenie

Do e-mailu prichádzajú len ponuky, ktoré ľudí zaujímajú. Partneri tak majú istotu, že ich výber zasiahne relevantnú cieľovku.

null

Široký výber obchodov

Na Kimbine si každý nájde, čo hľadá. Od potravín a drogérie až po elektroniku. Obchodníci z rôznych segmentov navyše získavajú skvelú marketingovú príležitosť.

null

Vernostné karty

Do aplikácie si môžu používatelia nahrať svoje vernostné karty, ktoré potom nemusia nosiť v peňaženke, ale vždy ich nájdu na jednom mieste.

Význam projektu

Kimbino nie je len ekologickejším variantom klasických letákov. Prezeranie produktov v digitálnej podobe toho prináša oveľa viac.

Úspora peňazí

Používateľ si vyberá zo zľavnených produktov, ktoré si následne v appke hodí do nákupného zoznamu. Reťazec zas ušetrí na tlači a distribúcii papierových letákov.

Presné cielenie

Do e-mailu prichádzajú len ponuky, ktoré ľudí zaujímajú. Partneri tak majú istotu, že ich výber zasiahne relevantnú cieľovku.

Široký výber obchodov

Na Kimbino si každý nájde, čo hľadá. Od potravín a drogérie až po elektroniku. Obchodníci z rôznych segmentov navyše získavajú skvelú marketingovú príležitosť.

Vernostné programy

V aplikácii sa nachádzajú aj vernostné programy. Používateľ si tak produkt nielen nájde, ale pri pokladni rovno využije svoje vernostné výhody.

Na vývoj, riadenie a optimalizáciu používame nasledovné technológie